20 dec. 2010

Idag

Skolan, lunch med Alex som beställde sex st mackor wowiwowa, tackar för ena mackan han bjöd på. Sytt. Får ett samtal jag väntat på (tack du som ringde), träning. Hem från träningen där pendeln 40 min försenat (I dont bother). Så Attans mycket folk i tåget att ingen behövde hålla i sig, som en stor grupp pingviner som pressar sig ihop med varandra för att hålla värmen. Efter att stått i trettio min i pendeln och det är äntligen en station kvar börjar dörren krångla (I start to bother), dörren stängs äntligen!...En högljut störande pip i pendeln går igång och fortsätter ända fram till min station. Äntligen hemma, förvånansvärt på SUPREME bra humör trots hemresan. Tiki Masala till middag, hoppar in i bastun, dusch, myskläder på, skype med syrran och hennes homies, ritar, nu sängdags för min del. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar