19 dec. 2010

X-masshopping








Åkte in till staden för att julhandla klappar! Första stoppet var SNS som ett himmelrike för mig, vart ska jag börja kolla känslan. Flera besluts ångest men  köpte ingen av skorna..idag iaf! Fotona från mobilkameran, inte bästa kvalit'e men det duger. Var sedan inne på Skrapan där jag fyndade en massa! Kommer ses i kommande oufits.
På tåget hem träffade jag på Eric Turner min mentor som jag hade i 9:an som ni säkert hört nu på radio, lovade att jag skulle skicka något jag sytt till honom, så får ta och sy lite mer! Ikväll nu ringde papi och fick reda på att han ska flytta till  Oslo, en till familjemedlem som bosätter sig i Norge! Norge blir nya Sverige, allt fler jag känner flyttar dit, själv trivs jag där med! Nu är det bara fem dagar kvar på mitt utegångsförbud, MYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar