15 jan. 2011

YesterdayHappybirthday

Bjuden på födelsedags middag hos V. Så kände att jag behövde något nytt i garderoben, hittade inte mycket i stan men fick med mig hem ett par läder hängslen som blev en succé! Efter en en massa god wok mat, passionsfrukts drinkar och snacks bar vi av mot Nype, dock kunde inte the birthday girls komma in så det blev Pure. Där blev det Attans mycket dansande, skratt och skålar! Birthday girl fick i sig lite för många love posions så runt 3 tiden var det dags för dem att åka hem. Medans jag mötte upp efter-festaren.

Eftersom jag somnade runt sex tiden, och larmet gick på kl nio, så har jag inte fått min sömn som jag vill ha. Därför ska jag nu ta ett långt, varmt bad. Refresh my soul and my body, från igår.
Återigen grattis V, F och E!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar