27 feb. 2011

Love Lov

I fredags firade vi käraste D som fyllde år, det blev middag på Barcelona Tapas bar, heavenly! Mycket födelsedags firandde! Efter firandet drog jag vidare till Mp, dont ask me why!!. Men det var inge vidare där och kände inte för att åka in ttillbaka till stan. Det blev hemfärd.

Igår Åt hela familjen middag tlsm + S,  M och L. Jeppe hade lagat all mat, jätte gott! God mat, skratt och massa prat, härlig stämning med levande ljus, och dricka på det. = Walkers Family
Alla syskonen bestämmde sig för att dra ut tillsammans, dock stannade Jeppe och  Sara. Eftersom Marielle inte kunde bestämma sig vad hon  ville ha på  sig ligger det nu seriously hela min garderob + mer i en f et hög på  golvet nu. hehehe.
Aja Jag, Marielle, Carmen, Eugenia, Lorenza, Towe, Linn och två andra vänner vi mötte upp började kvällen med Gondolen. När vi väl dragit oss vidare till Mosebacken så  ser vi att dem stänger kl 1. Greeeeat!

Så laget bestämmer för att splittra sig och alla tar sin väg. Jag och Marielle mötte upp Newton för att sedan  ta pendeln.

Idag kommer Marielle komma hit, äta brunch åka långfärds skidor och resten av dagen får vi  se. Ska  nu  dra mig upp ur sängen oh  städa igårs rester! cya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar