7 feb. 2011

Nemas Problemas

Det var länge sen jag kände så här som  jag gör nu. Men är trött på  i princip allt, vill  bara flytta ut till en egen lägehet i stan, dela den med M. Skaffa jobb, tjäna pengar. Ha vindsvåning så jag kan spana in stjärnorna, leva lite sunkigt ett tag. Lära mig laga utsökta specialiteter. Öl och sena nätter. Köpa en säng, inreda, måla eller tapetsera. Gå till bageriet bredvid och  köpa färsk nybakat bröd. Få post, oavsett om det är räkning eller annat, så länge det står mitt namn. Ha en ''här bor Lorena och M'' skyllt. Cykla till marknaden, kolla loppis.
    Känna en  annan slags frihet. Eller kankse är det just mer av frihet och ansvar. Saknar så mycket. Men efter September ja då brakar det av nya händelser. Det är kinda redan planerat men vill inte vänta längre, vill ju ha det nu. Men nej  åldern visar just nu något som leder till ett annat håll. Kankse låter keeeft det jag vill. Men så är det.. Ville skriva ned det, känns faktist mycket bättre. Det är tänkt att det blir av i  början av 2012, tyver 2011.

'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar