19 feb. 2011

Veckan

Jag har: Ätit flingor och mjölk till frukost varje dag, Ätit a hell lot of crap food, så som chokladboll och salt N vinegar chips. Glömt hur otroligt gott det är! Sytt klart till Gardin projektet, provat min korsett jag har sytt. Spenderat pengar, tjänat pengar. Pratat i telefon i timmar. Ritat/ Skissat. Blivit fotad till ett album. Blivit fotad för kläder. Bråkat. skrattat. Hostat. Gått på  Dam Judits mode visning, tack Racil för inbjudan!! Bytt lakan till en med massa stjärnor på. Handlat på Svensk Tenn.Träffat vänner, firat vänner. Besökt Fotografiska. Klickat hem massa musik till Spotify.

Jag ska: Fira systern idag, hälsa på henne. Träffa vänner, Ut och söka ytterligare praktik plats. Ta en drink. Dra ut. Plugga, fira in sportlovet. Titta på Psalm 21..eller vad den heter. Äta ute... Nu ska jag ta en promenad!

'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar