12 mars 2011

We love Fridays

Jag hade en otroligt bra dag igår! En väldigt bra på länge actually!
Det började med att jag och Jacob H Gick ut på stan för att fortsätta fota streetstyle. Vi fick fotade amazing folk! Bl.a Expressens moderedaktör Emma Danielsson och hennes sällskap Camilla! Fick även tag på en úbercool äldre dam med leo päls, svart rak page frisyr, svarta kläder med rosa läppar till. (foton laters). Fotade min vän Erika H och stötte på flera personer.

Runt halv fem tiden mötte jag upp min familj äta och sedan för att hålla ett föredrag om karriär på hotell Diplomat där bl.a Brasilianska ambassaden. Var riktigt nervös inför mitt tal men det gick mycket bättre än vad jag trodde! Är så stolt över hela min familj, hur alla lyckades presentera oavsett molnet av nervositet. Mamma lyfte verkligen publiken. Har inte insett hur otroligt ambitiös, drivande och duktig kvinna hon är. Ho visade absolut ingen nervositet, verkligen gjorde showen rolig trotts det seriösa ämnet/jobbet.

Det blev mingel efteråt, strosade runt lite i hotellet, vackert! Tanken var att jag skulle ut och möta upp vänner men jag för trött för det så åkte hem. Vad är på teven när jag kommer hem? Léon! Gah favourite! Tittade klart på den, hoppade in i duschen och sedan somnade jag gott!..kinda dagboks inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar