4 mars 2011

Whatshappend.

Har inte orkat berätta om vad j ag gjort för det är trots allt lov och sitter inte framför datan då. Men ikväll när ''vampyrtänderna'' började växa fram igen hade jag inget val än att stanna hemma och kolla film/serie på datan

Jag har (oordning): Blivit skjutsad av Dora som tagit körkortet! Grattis! Mobil, alla kort och mer blivit stulet. Får nytt simkort på måndag så kommer behöva allas nr igen. Drog ut på cluben Nu! För att fira Doras första kväll ute i nya party livet. Fixat fram 2 tequila shots för 34 kr (ist för 168kr). Bartendern glömde att slå in priset och gav oss direkt betalningsmanicken. Träffat nytt folk. Dansat så mycket att nackspärren kom fram. Promenerat i vackra Gamla stan med M. Träffat Emma som kommit hem från solsemester. Köpt min första Ben & Jerry glass, åt 5 skedar sen fick  jag ont. Ändå fortsatte jag att äta, skyll  mig själv. Åkt gratis taxi hem kl 4 på  morgonen, tur att syrran dök upp vid nattbussarna. Stor städat rummet. Läst ur Anne Franks dagbok. Badat. Tittat på Hot tub time machine. Sovit 2 timmar en  dag, en annan dag 11 timmar. 11 timmar måste vara rekord, är alltid uppe tidigt på morn. Pysslat med Origami. Ja det är allt jag kommer på för tillfället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar