10 apr. 2011

I Torsdags var det  min  lyckodag! Nog den första på monumentalt länge!  Fick reda på  att min resa är betalt, fick en  beställning hem, hittade min uppsats som försvann och lite till. Sen  kom Karma. Nu igen har allt fuckat ur igen efter bara en lycko  dag. Klart det händer fina saker i mitt liv men detta år..gah inte  mitt år! Det mesta går åt pipan. Det är inte bara det att förändringar kan vara bra för en, men dessa förändringar förvärrar bara för varje dag som kommer. Part of life.
Ser iaf fram emot påsklovet! Ska nämligen Norr upp! Farfar ska lära mig skjuuuuuuutaaa! Lära mig laga mat, mer som Moberg. Inte pannkaksmet eller köttfärspaj. Hugga ved, sy, känna mig lite som Mathilda/bonde. Få tillbaka sinnet och fötterna på jorden igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar