29 maj 2011

Hej Kitty!


Jag här hemmaa! Har haft det så kjämpegött!! Spenderat tid med endast mig och mamma, vilket var mycket trevligt och bra för båda två eftersom det händer ytterst sällan. Träffade Älskade systern och Linn och hela hennes familj. Hotell frukosten måste ha varit den godaste och lyxigaste frukosten jag ätit i hela mitt liv. Orkar inte ens förklara hur mycket och vad jag åt. Kan iaf säga att min mage är full med cocos-kubar.
Linns dans föreställning var så enormt inspirerande och energisk att titta på, kjämpeduktig! Jag är så otroligt glad för denna helg trots att jag missade en massa andra event i sthlm. Vi åkte främst för att titta på Linns föreställning och besöka/spendera tid med min syster (og Linn) vilket vi har lyckats med, har varit en fantastisk helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar