22 juni 2011



Jag har hunnit med sen senaste inlägget: Lagat klart morotsmarmelad med citron och apelsin i.( Måste tänka lite) haft film maraton med min gamla homie. Bitch Slap, Lords of dogtown, livet enligt Rosa, Clerk. Träffat vänner, tagit en tur ute med brädan. Gått på cosmonova first time EVER. Ska defenitivt göra det igen, ätit glass, kakor choklad. Hmm..tagit spruta ööhem orkar knappt tänka igenom, dagarna går så fort jag hinner inte med. Ja jag har gjort en del saker, som vanligt inga blder. Eller jo idag när jag var ute med Mary utmanade hon mig äta en stor klump wasabi, lika stor som en vindruva..and i did it! har allt på film också. Dock blev jag förvånad att jag inte kände av starkheten i halsen, svalde skiten så fort. Så nästa gång vi ses ska jag få utmana henne. Kankse skrämma någon som sitter och sover på tåget, akta så det inte blir dig! Ash nu orkar jag inte sitta vid datan, nu ska jag dra ut! Cya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar